zondag 17 januari 2010

Nog meer sneeuw...

Het is al weer een tijdje geleden. Ik wil toch proberen wat vaker iets te schrijven. Het was ook zo druk de afgelopen weken. Eerst de kerstdagen. Die waren gezellig druk. Dit jaar waren we bij mijn zwager en schoonzus. (Elk jaar vieren we het bij iemand anders)Daarna Oud en Nieuw. Mijn ouders waren bij ons . Toch was het vrij rustig op 24.00 uur. Normaal gaat het vuurwerk veel langer door. Nu was het rond 01.00 uur al redelijk stil.

De eerst week van het nieuwe jaar was er druk. Veel schaatsen en in de sneeuw. Elke middag werd er geschaatst. En soms 's avonds ook nog als er licht was.
Er is heel wat sneeuw gevallen de afgelopen weken en ook vandaag heeft het alweer gesneeuwd. Ik heb het nu wel een beetje gehad met die sneeuw. De kinderen niet. Die vinden het geweldig. Ze hebben voor de deur een iglo gebouwd.

Ook afgelopen week hebben ze nog veel geschaatst. Het was een drukke week. De kids gingen direct vanuit school schaatsen. En dat elke dag. Ze zijn nu volgens mij een beetje schaatsmoe.

Toch merk ik zelf dat is toch wel weer een beetje verlang naar het voorjaar.
Nog een fijne avond,

Liefs, Nancy

Geen opmerkingen: