maandag 25 januari 2010

Nieuwe aankopen.

Mel en ik zijn lekker aan het shoppen geweest vrijdagavond. Eerst naar de hobbywinkel. Ik heb wat alcohol ink gekocht en wat Glimmer mist.Mel heeft strijkkralen gekocht en is er al druk mee aan de slag geweest. Ook Pat heeft wat nieuwe creaties gemaakt.
Daarna een nieuwe bureaustoel gekocht. Een managerstoel. Een geslaagde aankoop, want hij zit lekker!!! Iedereen wil erop zitten. Het is ook een hele luxe, met relaxstand.
Toen we terugreden naar huis was er een alcoholcontrole. Ik ben in die 20 jaar dat ik nu mijn rijbewijs heb nog nooit aangehouden. Dit was de eerste keer. Was wel grappig.
Pat z'n wedstrijd is alweer afgelast. Hij heeft dit jaar nog niet weer gevoetbalt. Alle trainingen zijn tot nu toe afgelast i.v.m. de sneeuw en de vorst. Het heeft hier nog niet weer gesneeuwd maar het vriest wel 4 graden. Zaterdag had ik een volleybalwedstrijd. We hebben helaas verloren.
De vijver waar we altijd schaatsen is ook weer goed dichtgevroren, dus het kan maar zo zijn dat de kids van de week weer gaan schaatsen.
Ik ga nu Mel ophalen van school.
Tot later.
Nancy

1 opmerking:

PJ zei

Ha Nancy,
Hoe gaat 'ie?
Ben toch zo benieuwd hoe je heattool je bevalt! En de glimmermist!?
Bye,

PJ