maandag 23 februari 2009

Nieuwe scrapdingen..

Zo, 2 berichtjes op 1 dag.

Ben net bij onze plaatselijke hobbyzaak geweest. Die verkoopt ook scrapspullen en via hun kan ik in princiepe alles bestellen wat ze bij Kars verkopen.

Ik was er al een tijdje niet meer geweest en ze hadden weer een heleboel leuke dingetjes voor de Lente en Pasen. Ook zag ik dat ze glitter verkochten.

Ik heb me nog weten in te houden. Ik heb maar twee dingetjes gekocht.

Flower patch brads (bloemetjes, vlinders en konijnehoofdjes) alvast voor pasen en ultra fine glitter in lime groen.

Binnekort nog maar een keer heen, nog meer kleurtjes glitter halen.
Ik zal er binnenkort wat mee gaan maken.
Nu eerst de kids van school halen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha die Nancy,
Leuke kleur glitter zeg!!!
Altijd fijn hè, even shoppen voor iets nieuws... ik krijg er altijd veel inspiratie van in ieder geval!

Mika zei

Ha Nancy, die kleurtjes zijn te gek, helemaal voorjaar!!!! Mika (www.mikascrap.typepad.com)